[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
28 Mayıs 2009 Per 21:33:23 EEST

On Perşembe 28 May 2009 00:27:28 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  Alfa ftp sunucuda yerini aldı. Emeği geçen herkesin eline sağlık,
> aşkla geliyoruz :)

Herkesin eline sağlık, gayet ümit verici duruyor 2009 :)

prealfadan güncelleme ile geçtim. Efektleri açıkken, pencere açma/kapama/taşıma gibi durumlarda
ortaya çıkan titremeler dışında bir sorun yok bende.

Ancak görsellere takıldım biraz. Zevk meselesi belki ama doğrusu bana pek uygun gelmedi. Özellikle
Kaptan'da çok amatör durmuş. 'Lâl' demiş Oİ renge ama ilk bakışta bildiğimiz mor. Bu renk, tema
kalıcı mı ?

---
Mehmet Nur Olcay