[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Renan Cakirerk renan at cakirerk.org
29 Mayıs 2009 Cum 00:53:43 EEST

Mehmet Nur Olcay wrote On 05/28/2009 09:33 PM:

> Herkesin eline sağlık, gayet ümit verici duruyor 2009 :)
>
> prealfadan güncelleme ile geçtim. Efektleri açıkken, pencere açma/kapama/taşıma gibi durumlarda
> ortaya çıkan titremeler dışında bir sorun yok bende.

Kapanma esnasinda Skype Call Recorder diye bir program beliriyor arka
planda ve aniden kayboluyor. Daha sonra isletim sistemi kapaniyor. Garip
bir hata...

> Ancak görsellere takıldım biraz. Zevk meselesi belki ama doğrusu bana pek uygun gelmedi. Özellikle
> Kaptan'da çok amatör durmuş.

+1 Kaptan gercekten felaket. Hindistandan kopup gelmis gibi.

> 'Lâl' demiş Oİ renge ama ilk bakışta bildiğimiz mor. Bu renk, tema
> kalıcı mı ?

Kurulum ekranindaki pardus logosunun etrafindaki kircillanmalar cok goze
batiyor. Antialising koyamiyor muyuz kurulum ekrani sirasinda?

Bunlarin disinda yumusak calisti oldukca. Takilmadi.

Parmaklariniza, emeginize ve akliniza saglik.

Renan Cakirerk