[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
28 Mayıs 2009 Per 15:07:57 EEST

On Thursday 28 May 2009 11:54:36 am Emre Erenoglu wrote:

> Hayirli olsun:
>
> 1) lvm2 halen yok :)

Paket playgroundumda kullanılabilecek şekilde bulunsa da lvm2 klibc ile
derlenmesi için tekrar bakacağımından paketini depoya almadım.

Önemli olan kullanıcıların rahat bir şekilde kullanabilmesi olduğu için bu
desteği kurulum sırasında da vermememiz gerekiyor. YALI'ya Lvm&Raid desteği
vermek için uludag/trunk altında ParE [1] adında projeye başladım böylece YALI
üzerindeki tüm disk işlemlerini PARE 'ye bırakmak istiyoruz. Şu anda eksikleri
olsa da  belirli bir seviyeye gelmiş durumda.

Betaya yetiştirmeye çalışıyorum :)

Mete Alpaslan

[1]http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pare/