[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
28 Mayıs 2009 Per 02:39:23 EEST

Perşembe 14 May 2009 günü (saat 16:51:52) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
Merhabalar,
> [...]
> Pulseaudio Server'a geçiliyor gibi bir uyarı alıyorum. Seste sorun yok
> ancak buna bağlı olduğunu düşündüğüm birkaç hata var:
>
> 1. Sistem çekmesindeki Kmix simgesine tıklayınca ses kontrolü çıkmıyor,
> onun yerine Input Source 3 yazısı görünüyor.
>
> 2. 2008de çalışan ses azaltma/arttırma için kullanılan fonksiyon tuşları
> çalışmıyor. Fn+V veya Fn-V ile denediğimde ekranda ses seviyesinin sıfır
> olduğunu gösteren OSD bilgisi çıkıyor. Dmesgte herhangi bir ize
> rastlamadım.
>
> [1]. 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801I (ICH9 Family) HD Audio
^^ Aynı ses kartı ile ben de sorun yaşıyorum ama sorun biraz farklı;
Kulaklık girişinden normal ses alabiliyorum ancak dizüstünün hoparlörlerinden
ses gelmiyor  :)
Ev dizinindeki .pulse dizinini ve pulse-cookie dosyalarını silip yeniden
başlattım sistemi ancak değişen birşey olmadı.

> ---
> Mehmet Nur Olcay
İyi Çalışmalar,
Serdar Soytetir