[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Mayıs 2009 Per 09:17:16 EEST

Serdar Soytetir wrote:

> ^^ Aynı ses kartı ile ben de sorun yaşıyorum ama sorun biraz farklı;
> Kulaklık girişinden normal ses alabiliyorum ancak dizüstünün hoparlörlerinden
> ses gelmiyor  :)
> Ev dizinindeki .pulse dizinini ve pulse-cookie dosyalarını silip yeniden
> başlattım sistemi ancak değişen birşey olmadı.

Bu sorunun pulseaudio ile ilgisi yoktur büyük ihtimalle, sürücü sorunu
gibi duruyor.
Hata açıp,

alsa-info --no-upload

komutunun sonucunda oluşan /tmp/alsa-info.txt dosyasını ve dmesg
çıktısını ekler misin*

Bir de dizüstünün marka modelini de yazarsan iyi olur.

Bu arada dizüstülerdeki ses denetleyicilerinin büyük bir çoğunluğu
yukarıda gözüken aygıt, aynı şey gibi gözükmesi sizi yanıltmasın önemli
olan HD denetleyici değil onun denetlediği codec'ler.

Görüşürüz.