[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Mayıs 2009 Per 22:41:47 EEST

2009/5/14 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>

> Uyarıyı vermiyor ama sanırım ses kartı ile ilgili sorun devam ediyor.
> Kmix'te hala PCM yok (Onur'un dediği KDE kapatıp açınca düzeliyor). Ayrıca
> son güncellemelerden sonra System Settings > Çokluortam'daki Aygıt
> Listesi'nde sadece PulseAudio Sound Server görünüyor.
>

> Emre'nin dediği şekilde aplay ve speaker-test ile bir .mp3 dosyası çalmayı
> denedim, aldığım tek şey hoşurtu oldu :)

aplay mp3 calamaz, caliyorsa da wav olarak algilayip calmistir ki sasiririm
boyle yaparsa :)  speaker-test, evet hisirti verir :)

aplay  -l ile donanim cihazlari aplay  -L ile pcm cihazlari gorulebilir.

mp3 vs. denemek icin mplayer kullanilabilir

mplayer -ao pulse
mplayer -ao alsa:device=hw=0.3
mplayer -ao alsa:device=hw=0.0
mplayer -ao alsa:device=pulse