[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 13:45:57 EEST

2009/5/26 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Bence gerekir cunku kullanicinin "kdegames" kurayim demesi ya da tavla
> oyununun kdegames icinde olmasini bilmesi pek beklenmemeli (sahsi fikir).
> Kullanici "tavla" veya "backgammon" diye arar bence. (ben oyle yaptim en
> azindan). Summary olmasa da Description tag'inda oyularin isimleri
> listelenebilir, sanirim description tag'inda yer sorunumuz olmaz bir kac
> oyun ismi yazmak icin.

Buna ben de gerekir diyorum. KDE paketlerine fazla aşina olmadığım için,
örneğin JuK'un ayrı bir paket mi yoksa bir multimedia paketinden mi çıkıyor
olduğunu kestiremiyorum, ama kdemultimedia paketinin description bölümünde
açıklama girildiği için şükür ki "pisi sr" çıktısında görebiliyorum, juk'un
nerede olduğunu. Kate'in Kdebase içinde olduğunu bilmeyen vardır mesela
benim gibi =) "pisi sr kate" kdebase döndürmüyor..

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net