[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 13:55:29 EEST

2009/5/26 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>:
> Buna ben de gerekir diyorum. KDE paketlerine fazla aşina olmadığım için,
> örneğin JuK'un ayrı bir paket mi yoksa bir multimedia paketinden mi çıkıyor
> olduğunu kestiremiyorum, ama kdemultimedia paketinin description bölümünde
> açıklama girildiği için şükür ki "pisi sr" çıktısında görebiliyorum, juk'un
> nerede olduğunu. Kate'in Kdebase içinde olduğunu bilmeyen vardır mesela
> benim gibi =) "pisi sr kate" kdebase döndürmüyor..

Sorma, geçenlerde KMix'i tekrar kuracağım diye imanım gevredi :)

Mümkün olsa meselâ, pisi, paketten çıkan çalıştırılabilir dosyaların
isimlerinde de arasa mı, yoksa her pakete takılar girebilsek ve o
takılarda da mı arasa, nasıl olur diye düşündüm bir an. Üzerinde biraz
kafa yormak gerekir mi acaba..