[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 13:40:50 EEST

2009/5/26 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>

> bu
>
> Bu pakete özel bir sorun demek doğru değil aslında. Özet/Açıklama
> bilgilerinin yetersizliğinden kaynaklanan bir sorun demek daha iyi
> çünkü depoda açıklaması eksik olan birçok paket mevcut. Tabi bu durum
> ne kadar düzeltilebilir, oraya paketten çıkan tüm oyunları yazmak
> gerekir mi bilemiyorum.

Bence gerekir cunku kullanicinin "kdegames" kurayim demesi ya da tavla
oyununun kdegames icinde olmasini bilmesi pek beklenmemeli (sahsi fikir).
Kullanici "tavla" veya "backgammon" diye arar bence. (ben oyle yaptim en
azindan). Summary olmasa da Description tag'inda oyularin isimleri
listelenebilir, sanirim description tag'inda yer sorunumuz olmaz bir kac
oyun ismi yazmak icin.

Pisi dosya araması da yapıyor zaten, aramanı dosyalar üzerinde
> yaparsan (pisi sf backgammon) sonuç da alıyorsun ama dosya adı ile
> uygulamanın işi/işlevi her zaman denk gelmeyeceğinden bunu her aramada
> öntanımlı yapmak kullanıcının işini kolaylaştırmaz bence.

Katiliyorum.
--
Emre