[Gelistirici] pisi api'sini nasıl tekrar yüklerim ?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
23 Mayıs 2009 Cmt 17:25:58 EEST

Cumartesi 23 May 2009 günü (saat 13:50:49) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> pisi api'sini kullanmak için uygulama başlangıcında
>
> self.pdb = pisi.db.historydb.HistoryDB()
> self.pdb.init()

Buradaki init'e gerek yok. Tüm db'ler init'i gerektiği zaman kendi çağırıyor.
self.pdb yi set etmek yeterli.

trunk pisi'ye bir commit yaptım. pisi.api.takeback ve ya snapshot sonrası
hafızadaki db cache'leri bırakılıyor, historydb'yi de ekledim.

self.pdb = pisi.db.historydb.HistoryDB() satırını tekrar çalıştırman yeterli.

Sadece pisi.api çağrılarında böyle bir şeye gerek yok. Idealde self.pdb
yi de tekrar set etmemen güzel olurdu ama bakacağım buna da. Belki
ihtiyaç duyulan çağrıları api ye taşırım ya da başka bir şekilde çözerim.

trunk'da ki pisi ile bu şekilde deneyebilir misin?

- Faik