[Gelistirici] pisi api'sini nasıl tekrar yüklerim ?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Mayıs 2009 Paz 00:06:45 EEST

Cumartesi 23 May 2009 günü (saat 17:25:58) Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Cumartesi 23 May 2009 günü (saat 13:50:49) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Buradaki init'e gerek yok. Tüm db'ler init'i gerektiği zaman kendi
> çağırıyor. self.pdb yi set etmek yeterli.
>
> trunk pisi'ye bir commit yaptım. pisi.api.takeback ve ya snapshot sonrası
> hafızadaki db cache'leri bırakılıyor, historydb'yi de ekledim.
>
> self.pdb = pisi.db.historydb.HistoryDB() satırını tekrar çalıştırman
> yeterli.

Hmm. api çağrıları comar'dan yapıldığı için "finished" sinyali alınca
uygulamada pisi.db.invalidate_caches de çağırmalısın. Dışardan değiştirilmiş
oluyor comar durumunda.

package-manager/manager/src/backend/pisi/iface.py 'ye bakabilirsin.

- Faik