[Gelistirici] pisi api'sini nasıl tekrar yüklerim ?

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
23 Mayıs 2009 Cmt 13:50:49 EEST

Merhaba,

pisi api'sini kullanmak için uygulama başlangıcında

self.pdb = pisi.db.historydb.HistoryDB()
self.pdb.init()

kullanıyorum. Bir işlem yaptıktan sonra yeni işlemle ilgili
bilgilere ulaşmak için api'yi reload etmem gibi bir şey gerekiyor.

Bunu nasıl düzgün bir şekilde yapabilirim ? pisi modülünü python içinde
reload etmeye kalkınca dbus ile ilgili [0] gibi bir hata alıyorum,
modülü reload etmeden sadece history db'yi yukarıdaki şekilde tekrar
init edersem son işlemle ilgili yanlış bilgilere ulaşıyorum. Örneğin
aşağıdaki gibi bir işlem geçmişi varsa,

Operasyon #152: geri al
Tarih: 2009-05-23 13:37

    * tv-fonts 1.1-2-2 kuruldu.

Operasyon #151: geri al
Tarih: 2009-05-23 13:36

    * tv-fonts 1.1-2-2 kaldırıldı.

151 numaralı operasyona dönme planında tv-fonts paketinin kaldırılacağı
bilgisi gelmiyor, veya en son snapshot aldıysam, snapshot operasyonunun
planında paket kaldırma gibi önceki işlemlerden kalma bilgiler oluyor,
oysaki snapshot işleminin geri alma planı boş olmalı.

Fikri olan ? Koda bakmak isterseniz her zamanki yerinde [1]

İyi çalışmalar, kolay gelsin ..

[1] http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/kde4/history-manager/src/
[0]
  File
"/mnt/archive/Configuration/Backup/homeback-Aralik-2008/uludag/trunk/kde4/history-manager/src/interface.py",
line 70, in reloadPisi
    reload(pisi)

  File "/usr/lib/pardus/pisi/__init__.py", line 38, in <module>

    import pisi.api

  File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 29, in <module>

    import pisi.db.repodb

  File "/usr/lib/pardus/pisi/db/repodb.py", line 20, in <module>

    import pisi.index

  File "/usr/lib/pardus/pisi/index.py", line 36, in <module>

    class Index(xmlfile.XmlFile):

  File "/usr/lib/pardus/pisi/pxml/autoxml.py", line 305, in __init__

    x = autoxml.gen_tag_member(cls, name)

  File "/usr/lib/pardus/pisi/pxml/autoxml.py", line 506, in
gen_tag_member

    anonfuns = cls.gen_tag(tag, spec)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/pxml/autoxml.py", line 522, in gen_tag
    return cls.gen_list_tag(tag, spec)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/pxml/autoxml.py", line 748, in gen_list_tag
    x = cls.gen_tag(comp_tag, [tag_type[0], mandatory])
  File "/usr/lib/pardus/pisi/pxml/autoxml.py", line 529, in gen_tag
    str(tag_type))
pisi.pxml.autoxml.Error: gen_tag: tanınmayan im tipi <class
'pisi.specfile.SpecFile'>
history-manager(2915): Communication problem with  "history-manager" ,
it probably crashed.
Error message was:  "org.freedesktop.DBus.Error.NoReply" : " "Message
did not receive a reply (timeout by message bus)" "