[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
15 Mayıs 2009 Cum 07:17:12 EEST

14 May 2009 Perşembe günü (saat 22:58:59) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:

> Değişen tek şey , xine olunca aygıt listesinde PulseAudio, Gstreamer olunca
> Pulse Audio Server yazması. PCM'in görünmemesi nasıl bir sorundan
> kaynaklanıyor bilemiyorum. Ses çıkıyor sorunsuz.

Son değişikliklerle phonon paketini phonon, phonon-xine ve phonon-gstreamer
olarak böldüm, phonon-gstreamer için de eksik bağımlılıkları düzelttim.

Son update'lerden sonra phonon-gstreamer'ı kurup ses ile ilgili sorunları
buraya yazabilirsiniz.

--
Gökçen Eraslan