[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
14 Mayıs 2009 Per 22:58:59 EEST

On Perşembe 14 May 2009 19:41:43 Gökçen Eraslan wrote:

> systemsettings'de Çokluortam bölümünden GStreamer ya da xine backend'lerini
> deneyince değişen şeyler oluyor mu?

Değişen tek şey , xine olunca aygıt listesinde PulseAudio, Gstreamer olunca Pulse Audio Server
yazması. PCM'in görünmemesi nasıl bir sorundan kaynaklanıyor bilemiyorum. Ses çıkıyor sorunsuz.

> Hmm. alsa-plugins-pulseaudio paketi yüklü değil mi? aplay ile çalamıyorsan
> başka bir sorun var ortada. Ses kartı marka/modelin ne?

Paket yüklü. mp3 yanlış seçim :) Ses kartı: Intel Corporation 82801I (ICH9 Family) HD Audio
Controller (rev 03)

---
Mehmet Nur Olcay