[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Mayıs 2009 Per 19:41:43 EEST

14 May 2009 Perşembe günü (saat 22:33:43) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Uyarıyı vermiyor ama sanırım ses kartı ile ilgili sorun devam ediyor.
> Kmix'te hala PCM yok (Onur'un dediği KDE kapatıp açınca düzeliyor). Ayrıca
> son güncellemelerden sonra System Settings > Çokluortam'daki Aygıt
> Listesi'nde sadece PulseAudio Sound Server görünüyor.

Sadece Pulseaudio gözükmesi normal, uyarıları kapatan da bu. KDE'yi pulse
kullanmaya zorluyoruz ama pulse'ta ya da xine/gstreamer backend'inde sorun
oluyor.

systemsettings'de Çokluortam bölümünden GStreamer ya da xine backend'lerini
deneyince değişen şeyler oluyor mu?

> Emre'nin dediği şekilde aplay ve speaker-test ile bir .mp3 dosyası çalmayı
> denedim, aldığım tek şey hoşurtu oldu :)

Hmm. alsa-plugins-pulseaudio paketi yüklü değil mi? aplay ile çalamıyorsan
başka bir sorun var ortada. Ses kartı marka/modelin ne?

--
Gökçen Eraslan