[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
12 Mayıs 2009 Sal 14:36:18 EEST

2009/5/10 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>:
> Özet kısmı doğru, özet aslında yaptığın tüm adımların bir kayıdı gibi, yani
> disk bölümü oluştur, sil, tekrar oluştur gibi bir durumun tamamını tutuyor
> özet. Hem kullanıcının yaptığı adımları görmesi adına hemde herhangi bir hata
> durumunda benim adımları görebilmem adına böyle yaptım. Zaten bu tip uzun
> özetler sadece elle yapılandırma durumunda oluşuyor ki ben elle yapılandırma
> yapan kullanıcıya ileri seviye kullanıcı gözüyle bakıyorum :)

YALI yapılan tüm işlemleri sırasıyla uyguluyor mu peki? Yani yeni disk
bölümü oluşturup onu silip başka bir disk bölümü mü oluşturuyor? Eğer
böyle bir şey yapmıyorsa -ki mantıklı olan yapmaması sanırım- özet
ekranında yapılan işlemler ile uygulanacak işlemleri ayırsak daha az
kafa karıştırıcı olur sanırım. Hatta kullanıcıya sadece uygulanacak
işlemleri göstermek de iyi bir fikir olabilir. Tabii bunları sürüm
çıktığında kullanıcıya ulaşacak sürüm için söylüyorum, alpha
seviyesinde hata takibi açısından böylesi uygun tabii ki.

Türker