[Gelistirici] component önerisi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
29 Mar 2009 Paz 09:25:33 EEST

Sun, 29 Mar 2009 02:03:27 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Ne diyorsunuz ?
Cok emek verdiniz gercekten, umarim uzun sure kullanabiliriz bu yapiyi.

Benim gozume carpan, office bileseni altindaki krename ve basket. Ofis
altinda cok ilgisiz kacmis gibiler. Bunlarin tool altinda olmasi gerekir
diye dusundum ama tool altina bakinca orada pek gui uygulamasi
goremedim.

multimedia.sound altinda flac, lame, mac, shntool gibi donusturme
araclari var. Bunlarin multimedia.convertor altinda olmasi daha
mantikli degil mi? (mesela shorten convertor altinda)

multitail tool.console altina gitmis ama tool.admin daha mantikli gibi
geldi. Yani kabul, teorik olarak herhangi bir dosyada kullanmak mumkun
ama tum yaygin uygulamalar sistem loglarini izleme uzerine. console
altinda olmasi teoride daha dogru, admin altinda olmasi pratikte daha
dogru gibi geldi.

pytraffic kids yerine puzzle'a girebilir gibig eldi. Kids biraz belirsiz
bir bilesen sanki. Ne biliim arcade'deki Ri-li de Kids'e girebilir
mesela oyle bakinca. Bence kids'i baska bilesenlere dagitip ortadan
kaldirmak mumkun.

Bunun disinda 2008 deposunda olup yeni component listesinde olmayan
paketler var. Ilk basta KDE3 uygulamalari sandim (transKode, tellico)
ama exempi gibi kitaplik olan ya da lxsplit gibi konsol uygulamasi olan
da var. Bunlar liste bitmediginden dolayi mi?

                   Doruk