[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
26 Mar 2009 Per 21:20:17 EET

2009/3/26 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>

> Doğrudan bir bağımlılığı yok ama Thunar içinde işlev görüyor. Bu durumda
> bunu
> ya aynen pakette bırakabiliriz, xarchiver kuran her sistemde bulunmuş olur,
> ya
> da ayırırız ve sadece kullanacak olanlar alır, son ihtimal tamamen
> silebiliriz. Küçücük birşey de olsa ilgisiz bir sistemde durması bana
> kirlilik
> gibi geldi açıkçası.

Topluca cevap vereyim: .tap dosyası bir eklenti değildir. Bir wrapper'dir
sadece. Sana Thunar bağımlılığı yazdın demiyorum zaten, .tap dosyasını
ayırıp buna eklenti bağımlılığı ve dolayısıyla Thunar bağımlılığı yazmışsın
ve bunu yapmanın gereksizliğine değiniyorum. O dosyayı aynı pakette
bırakmalısın ki, eğer kullanıcı Xfce ortamındaysa, herhangi arşiv dosyasına
sağ tıkladığımızda Xarchiver ile bu arşivi açabilmesi herhangi bir paket
yüklenmeksizin mümkün olabilsin.

Ayrıca thunar-xarchiver-plugin ismini vermen bile yanlış olmuş, Bir
eklentiden bahsetmiyoruz, bir .tap dosyasını konuşuyoruz. Eğer bu mantıkla
hareket ediyor olsaydık, OpenOffice'deki KDE bindinglerini ayrı bir paket
olarak yapmamız gerekecektik. Bu cümlemi okuyarak aşağıda yazdığımı daha net
anlayabileceğini umuyorum:

Ayrı meseleler değil yani ;)

--
Gökmen Görgen