[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
26 Mar 2009 Per 21:26:09 EET

2009/3/26 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Bu .tap dosyası küçücük bir betikmiş. Thunar bağımlılığı da söz konusu
> değil.
> Normalde paketlerin bölünmesi taraftarıyım; ama ~1 K'lık bir dosyanın tek
> başına bir pakete alınması bana da anlamsız geldi. Ardından büyük bir
> bağımlılık getirse neyse; ama bağımlılık da yok.

Benim anlatmaya çalıştığım da biraz da olsa bu. Falan uygulamanın filan
dosyasında "Eğer kullanıcı Hede masaüstünü kullanıyorsa.." anlamında bir
önerme varsa, o kodu yamalamak veya o kodu içeren dosyayı ayrı pakette
tutmak kadar gereksiz iş gibi geliyor Mehmet'in yaptığı. Ama mesele bir
parametre olsaydı ve bu parametrenin aktif edilmesiyle beraber zibilyon
bağımlılığın daha gelip kütüphanelerin linkleneceği gibi bir durum söz
konusu olsaydı, o zaman Mehmet'e hak verebilirdim (libgsf'yi hatırlayınız!).

Alt tarafı bir tanecik .tap dosyasından bahsediyoruz =)
--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net