[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
26 Mar 2009 Per 21:03:57 EET

On Thursday 26 March 2009 20:43:43 Fatih Aşıcı wrote:
> Perşembe 26 Mart 2009 tarihinde, Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
>
> Bu .tap dosyası küçücük bir betikmiş. Thunar bağımlılığı da söz konusu
> değil. Normalde paketlerin bölünmesi taraftarıyım; ama ~1 K'lık bir
> dosyanın tek başına bir pakete alınması bana da anlamsız geldi. Ardından
> büyük bir bağımlılık getirse neyse; ama bağımlılık da yok.

Doğrudan bir bağımlılığı yok ama Thunar içinde işlev görüyor. Bu durumda bunu
ya aynen pakette bırakabiliriz, xarchiver kuran her sistemde bulunmuş olur, ya
da ayırırız ve sadece kullanacak olanlar alır, son ihtimal tamamen
silebiliriz. Küçücük birşey de olsa ilgisiz bir sistemde durması bana kirlilik
gibi geldi açıkçası.