[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
26 Mar 2009 Per 20:00:49 EET

On Thursday 26 March 2009 12:34:27 Gökmen Görgen wrote:

> Mehmet şu değişikliği geri almanı talep ediyorum. Dün de konuşmuştuk ki,
> xarchiver'a thunar-archive-plugin ve dolayısıyla Thunar bağımlılığı yazmaya
> gerek yok.

Sanırım dikkatli bakmadın, xarchiver'a böyle bir bağımlılık eklemiş değilim.
xarchiver içinden çıkan ve sadece Thunar ile kullanılabilen bir wrapper var,
bunu ayrı bir paket haline getirdim.

> Eğer kullanıcı Xfce kullanıyorsa, zaten büyük bir olasılıkla
> Thunar yüklü demektir ve .tap dosyasını rahatlıkla kullanır. Xfce
> kullanıcısı değilse, Xarchiver bu özelliği devre dışı bırakır.

Aynı şeyi düşündüğüm için, eklentiyi ayırıp sadece bu eklentiye thunar
bağımlığı yazdım. Bu şekilde xfce kullanmayan birinde gereksiz bir dosya
olmayacak, sisteminde xfce kullanan yani Thunar kullanan bu eklentiyi isteğe
bağlı kullanacak.

>Sadece Xarchiver yükleyip "Neden sağ
> tıkladığımda \"Buraya Aç\" seçeneğini göremiyorum?" gibi saçma sorular
> soran Xfce kullanıcılarının türemesini istemiyorum.

Bu saçma bir soru değil, sorana ilgili paketi de kurmasını önerebiliriz.
Bu haliyle paketin, tabiri caizse, daha temiz olduğunu düşünüyorum. Xfce
kullanmayan birininin sisteminde Thunar eklentisi olması bana daha kirli
görünüyor.

> Ayrıca dün gece de dediğim gibi, senin mantığında paketleri paketleyecek
> olsaydık, qt'yi, kde paketlerini, openoffice'i, firefox'u dilim dilim
> doğrayıp parça parça paketlememiz gerekecekti. Düşünsene, adam OpenOffice
> yüklüyor beraberinde kdelibs de geliyor, ne kadar aptalca, öyle değil mi?
> Veya Firefox'u sileyim derken silinmedik paket bırakmaması...

Bunlar tamamen ayrı meseleler :)

> Saygılar..

Benim kaçırdığım birşey varsa, ya da başka önerisi olan varsa, buyursun ?