[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Mar 2009 Per 20:23:19 EET

Mehmet Nur Olcay wrote:
> [...]

Büyük bir olasılıkla diye bir şey yok. Böyle basit bir uygulama da
su yüzüne çıkmayabilir ancak belirli kıstaslara göre paketler bölünür daima.

> Bu saçma bir soru değil, sorana ilgili paketi de kurmasını önerebiliriz.
> Bu haliyle paketin, tabiri caizse, daha temiz olduğunu düşünüyorum. Xfce
> kullanmayan birininin sisteminde Thunar eklentisi olması bana daha kirli
> görünüyor.

Seçim meselesi. Arşiv uygulaması yükleyince "Buraya Aç" seçeneğinin
gelmesi zorlanılabilir. Eğer bu bahsi geçen bölünmüş paket yüklenince
bu seçenek gelecekse, bu ekstra paket başka bir pakete bağımlılık yazılabilir belki.

Burda Gökmen'in ne demek istediği anlamadım ama yeri geldiğinde paketi alt
paketlere bölüp Mehmet'in dediği gibi sadece onlara bağımlılık yazmak
güzel ve gerekli bir şey.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>