[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mar 2009 Pzt 00:31:09 EET

2009/3/8 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Türkçe açılmış hataların aynısı bir de Türkçe bilmeyen kullanıcılar
> tarafından
> ingilizce olarak açıldığında eskisine duplicate işaretleyip, eskisinin
> başlığını İngilizce'ye değiştirip altına da artık yabancı bir kullanıcı da
> katıldı tartışmaya lütfen ingilizce devam edelim diye uğraşıyoruz ama.

Ozgun hatayi Turkce olarak acmis ve ingilizce bilmeyen Turk kullanici ne
yapsin peki? O zaman konuya Ingilizce bilen birisini de kattiysak, o
noktadan itibaren artik hem ingilizce hem turkce yazmamiz gerekiyor. Bunu
yapabilirsek ne ala.

> Kimse her defasında "please write in english" demek zorunda değil,
> ben onların yerinde olsam, İşbaran'ın dediği gibi sıkılır, siler,
> başka dağıtım kurardım.

Ana musteri kitlesi su anda kimse bu goz onune alinarak bir sey yapilmali.
Eger once "Turkce bilen bilgisayar kullanicilari" ise o zaman sadece "Please
write in English" diyen adama ingilizce yanit veririz, bu yuzden Pardus'u
masaustunden kaldiran adama da gule gule diyebiliriz. Ne zaman ki isgucu
"Turkce Hatalari Ingilizceye Cevirme" isi icin gerekli tercuman ve/veya
bilisimcilerle desteklenir, o zaman bu is kurumsal olur. Baska turlu zor.

--
Emre