[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Mar 2009 Paz 18:21:38 EET

Gökmen Görgen wrote:

> *Bana kalırsa*, devel listesinde İngilizce bilen insanlara bir sormakta,
> onların görüşlerini almakta, şikayetlerini dinlemekte fayda var. Şahsi
> fikrim, İngilizce açılmış hataların İngilizce olarak cevaplandırılması
> ve Türkçe'yse de Türkçe cevaplandırılması.

Türkçe açılmış hataların aynısı bir de Türkçe bilmeyen kullanıcılar tarafından
ingilizce olarak açıldığında eskisine duplicate işaretleyip, eskisinin
başlığını İngilizce'ye değiştirip altına da artık yabancı bir kullanıcı da
katıldı tartışmaya lütfen ingilizce devam edelim diye uğraşıyoruz ama.

Ya da bu örnekteki gibi /dev, cdrom ve dvd kelimelerini görüp, acaba
benim açmak istediğim hata da bu olabilir mi diye bir ümit ingilizce
yazmamızı öneren kullanıcılar da olabiliyor sıkça.

Kimse her defasında "please write in english" demek zorunda değil,
ben onların yerinde olsam, İşbaran'ın dediği gibi sıkılır, siler,
başka dağıtım kurardım.

Mesele orta yolu bulmak, bulmaya çalışmak.

Öperim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>