[Gelistirici] ACK/NACK sürecine davet mailleri

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
8 Mar 2009 Paz 22:48:38 EET

Pazar 08 Mart 2009 günü (saat 22:12:55) Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> KMail'de ya varsa "attract by subject" gibi bir secenek isaretlemis
> olmalisin ya da KMail meme yapmis :)

Öntanımlı ayarlarla kullanıyorum aslında, ikinci ihtimal daha ağır basıyor ya
da KMail öntanımlı meme yapıyor :)

List-ID harici bir filtreleme kullanmıyorum.

KMail4 kullanan arkadaşlar, sizde durum nasıl? Mehmet Nur'da da aynı sorun
vardı sanıyorum.

İki listeye birden gönderilen maillerden sadece devel'a giden görünüyor,
diğeri ortada yok fakat olmayan maile gelen yanıtlar, önceki ACK/NACKe
girmişler. Sorunun sadece bende olmadığını umuyorum :(

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>