[Gelistirici] ACK/NACK sürecine davet mailleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Mar 2009 Paz 22:12:55 EET

Sun, 8 Mar 2009 17:29:20 +0200, "H. İbrahim Güngör"
<h.ibrahim.gungor at gmail.com> :

> Bunu neden öneriyorum: Son zamanlarda yapılan pardus-devel listesinin
> de TO ya da CC alanına eklenerek ACK istemelerde, yeni gelen ACK
> maili, bir önceki ACK döneminin threadine giriyor, ne nerde kim kime
> ne demiş karışıyor. Özgün bir konu seçerek bu karışıklık önlenebilir
> sanıyorum.
> Bir diğer ihtimal, sorun benim KMail ayarlarımda ise ve buna çözümü
> olan varsa dinlemek isterim :) .
Aslinda bu normal degil cunku normalde thread yapisi konu basligina
gore degil, e-posta basliklarinda yer alan In-Reply-To, References,
Message-Id satirlarina gore hesaplaniyor olmali.

KMail'de ya varsa "attract by subject" gibi bir secenek isaretlemis
olmalisin ya da KMail meme yapmis :)

                   Doruk