[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 20:23:44 EET

Ahmet AYGÜN wrote:

> E-postanda iş/okul/ders/sınav yazmışsın, zannediyor musun ki UEKAE çalışanı
> olmayıp katkı veren insanlar işsiz güçsüz sadece Pardus geliştirmek için
> dünyaya gelen insanlar? Sadece sen değilsin ve olmayacaksın da, aradaki tek
> fark sen bu işi yaparak gelir elde ediyorsun. Fark bizim konumuz dahilinde
> değil, aynı işin/okulun/dersin/sınavın olmadığı gibi.

Fatih burda "benim işim/okulum/dersim/sınavım var, vaktim olmuyor, yetişemiyorum
siz de bir şeyler yapsanıza boş oturacağınıza" gibi bir şey söylememiş ki
neden çarpıtıyorsun yahu? Çıkmayan bir anlamı zorla çıkartmaya çalışıyorsun.
"Ne yapıyorsun da konuşuyorsun" diyen de olmadı kimseye.

Sadece bleeding edge olduğumuzu - desteksiz - bir şekilde savundun ve Fatih ile
ben buna cevap verdik.

Bu üslubunla ben de bu tartışmaya daha fazla katılmayacağım. Dil konusundaki
bir çekincemi dile getirdim, çözüm aramaya çıktım yine yolda motor bozuldu.

Doruk'un dediği gibi başına buyruk bireysel karar uygulamanın da bir çözüm
olmadığını biliyorum. Ben elimden geleni yaparım iki kelam İngilizce özet
yazarak, bu kadar. Elini vicdanına koyup da insaflı düşünen başkaları varsa,
onlar da gerektiğinde yabancı kullanıcı/geliştiricilere ilgi gösterip,
sorunlarını çözmeye çalışırlar.

Bir de empati güzel bir şey, kendinizi o insanların yerine koyun.

Görüşürüz,

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>