[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
7 Mar 2009 Cmt 20:15:52 EET

Fatih Aşıcı, Saturday 07 March 2009 19:56:05 tarihinde yazdı:
> Her benzer tartışmada aynı şeyler söyleniyor. Açıkçası ben bıktım artık.
Bıkan iletişime dahil olmasın o zaman, en iyisini yapmaya çalışıyor bir çok
eksiğe çözüm arıyoruz.

> Eldeki imkanlarla neler yapılabileceğini düşünmeden "onu yapacağınıza önce
> bunu yapın" tarzi şeyler söylemek yerine herkes bilgili olduğu, ilgi
> duyduğu konuda elinden geleni yapmaya çalışsa daha iyi olacak. Boş
> konuşmalarla tartışmaları uzatmaya hiç gerek yok.
Kimine göre boş kimine göre dolu önemli olan ağırlığı değil. Oradan nasıl
gözüküyor bilmiyorum ama herkes zaten elinden geleni yapmaya çalışıyor. Zaman
zaman karşılaşılan "ne yapıyorsun da konuşuyorsun" tarzı yaklaşımlar hiç hoş
olmuyor.

E-postanda iş/okul/ders/sınav yazmışsın, zannediyor musun ki UEKAE çalışanı
olmayıp katkı veren insanlar işsiz güçsüz sadece Pardus geliştirmek için
dünyaya gelen insanlar? Sadece sen değilsin ve olmayacaksın da, aradaki tek
fark sen bu işi yaparak gelir elde ediyorsun. Fark bizim konumuz dahilinde
değil, aynı işin/okulun/dersin/sınavın olmadığı gibi.

İmkanların ilerleyen dönemde genişleyebileceği ve gelişmeler Tekman tarafından
toplantıda aktarıldı. Kaynak yönetimi bizim müdahil olabileceğimiz bir süreç
değil zaten.

> Bu başlığa da daha fazla yazıp zaten kısıtlı olan zamanımı da
> harcamayacağım.
İyi çalışmalar.