[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 20:05:04 EET

Ahmet AYGÜN wrote:

> [...]
Paketlerden ziyade araçlarımıza sürekli özellik eklemekten bahsediyordum.

Araçlarımıza sürekli özellik mi ekliyoruz? Araçlarımızın sunmadığı ve mutlaka
sunması gereken, sun(a)maması komik olan o kadar çok özellik/gereklilik var ki
hangisinden başlamalı bilemiyorum. Konusu değil, saymıyorum.

> d.p.o.t yokken wiki vardı doldurulmayı bekleyen, adı önemli değil hala
> bekliyorlar.

Adı önemli. Wiki'ye zoraki 3-5 bir şey yazdım tarayıcı ve yazıcılarla ilgili.
Dünyanın en kullanışsız araçlarından biri olduğunu düşünüyorum. dpot'a yazmak
büyük bir zevk.. dpot yeni, dpot'un arayüzü farklı, profesyonel.

wiki'ye hesabı olan herkes yazabiliyor. Bu sebepten dolayı akla hayale
gelmeyecek bir 2007->2008 geçiş belgesi yazıldı, uygulayanların bilgisayarı çöp
oldu.

wiki'ye yazabilenler SVN hesabı olanlarla kısıtlı olmadığı sürece güvenilir, resmi,
ele gelir bir içerik sunabileceğini sanmıyorum - en azından - yeni geliştirici
kazanma babında.

Yani benim için *adı önemli*.

--

Ozan Çağlayan