[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
7 Mar 2009 Cmt 19:30:19 EET

Ozan Çağlayan, Saturday 07 March 2009 19:21:14 tarihinde yazdı:
> Demagoji falan yapan yok, bir eksikliği dile getirdim ve tartışıyoruz.
Bkz:

> X/Y paketi her yeni sürüm çıkardığında depoya alıyoruz diye bleeding edge
> damgası yapıştırmanın manası yok.
Paketlerden ziyade araçlarımıza sürekli özellik eklemekten bahsediyordum.

> Evet ortada bir developer.pardus.org.tr var, doldurulmayı bekleyen.
d.p.o.t yokken wiki vardı doldurulmayı bekleyen, adı önemli değil hala
bekliyorlar.

> Ben boş vaktimde ilk planda yeni geliştirici rehberi'ni güncelleyerek oraya
> aktarıyorum.
Eline sağlık.

> Belgelemek istediğiniz şeyler için bir şey beklemenize gerek yok.
Birisi bir şey istiyor diğeri de onu engelliyor demedim Ozan'cım, kimsenin bir
şey beklediği ya da beklememesinin söylenmesine ihtiyacı yok.

Eksik görülen ve eksikliği hissedilen ilk aşamada kendi araçlarımızın
belgeleri. Bir kısmı yavaş yavaş tamamlanıyor.