[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 20:13:00 EET

Cumartesi 07 Mart 2009 günü (saat 19:27:21) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
Selamlar,

> Valla acikcasi ben sitenin hazir oldugundan bile haberdar degildim.
> Daha once boyle bisi yapalim demistim, "yapiyoruz zaten" demisti
> Gokmen, sonrasi hakkinda bir bilgim olmadi. Gelistirici listesine
> yazdiniz da ben mi kacirdim?
Hayır, henüz hazırlanması gereken temel dokümanlar hazır olmadığı için
duyurusu yapılmadı. Bu noktada geliştiricilerin haberi olsun diye birkaç bilgi
vereyim;

developer.pardus.org.tr için Sphinx[1] kullandım, rst (wiki formatına benzer
bir format) kullanarak dökümanları hazırlıyoruz, [2] adresinde basit bir howto
var, detaylar google'da. Sphinx ile bu yapıyı arama desteği olacak şekilde
statik html sayfalar üretebiliyoruz; hem hızlı, hem basit.

Ben temel bir yapı hazırladım öncelikli dokümanların belirlenmesi adına [3],
buradan sonra birkaç dokümanda ekledim, öncelikli olarak bunlara yoğunlaşırsak
iyi olur kanaatindeyim.

> Bir de bunun Turkce'sini yapmak plan dahilinde mi?
Evet, ikinci planda; gelistirici.pardus.org.tr gibi farklı bir domainde
olabilir.

[1] http://sphinx.pocoo.org
[2] http://developer.pardus.org.tr/howto/howto-rst.html
[3] http://developer.pardus.org.tr/contents.html