[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
7 Mar 2009 Cmt 19:06:54 EET

Fatih Aşıcı, Saturday 07 March 2009 17:58:33 tarihinde yazdı:
> Bu Türkçe'nin değil İngilizce bilmeyen kişilerin ikinci plana atılması.
Birbirimize demagoji yapmaya gerek yok bence. Konuya örnek insanlar zaten
Türkçe bilip İngilizce bilmeyen insanlar.

Türkçe dilinde bile belgelerimiz yok, İngilizce hata raporu/e-posta ile ne
kazanabileceğimizi bekliyorsunuz anlamıyorum.

Wiki açıldığından beri boş, ne Türkçe ne İngilizce belge deryası olamadı.
Harekete geçmek için ne bekliyoruz anlamıyorum. Sürekli bleeding edge
olacağız diye belgelendirme çalışmalarını ikinci plana atıyoruz ancak hem
Türkçe hem de İngilizce anlatımlarımız eksik olduğu için zaten potansiyel
geliştiricileri çekemiyoruz.

Bir çok dağıtım zamanında belgelendirme çalışmalarını düzgün ve sürekli
yürüttüğü için geliştirici kazanımında çok hızlı ve başarılı sonuçlara
ulaştı.