[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 19:21:14 EET

Ahmet AYGÜN wrote:
> Birbirimize demagoji yapmaya gerek yok bence. Konuya örnek insanlar zaten
> Türkçe bilip İngilizce bilmeyen insanlar.

Demagoji falan yapan yok, bir eksikliği dile getirdim ve tartışıyoruz.

> Wiki açıldığından beri boş, ne Türkçe ne İngilizce belge deryası olamadı.
> Harekete geçmek için ne bekliyoruz anlamıyorum. Sürekli bleeding edge
> olacağız diye belgelendirme çalışmalarını ikinci plana atıyoruz ancak hem
> Türkçe hem de İngilizce anlatımlarımız eksik olduğu için zaten potansiyel
> geliştiricileri çekemiyoruz.

X/Y paketi her yeni sürüm çıkardığında depoya alıyoruz diye bleeding edge
damgası yapıştırmanın manası yok. Eksiğiz, bir çok eksiğimiz var,
kesinlikle bleeding edge olduğumuza da katılmıyorum.

> Bir çok dağıtım zamanında belgelendirme çalışmalarını düzgün ve sürekli
> yürüttüğü için geliştirici kazanımında çok hızlı ve başarılı sonuçlara
> ulaştı.

Evet ortada bir developer.pardus.org.tr var, doldurulmayı bekleyen. Ben boş
vaktimde ilk planda yeni geliştirici rehberi'ni güncelleyerek oraya
aktarıyorum. Belgelemek istediğiniz şeyler için bir şey beklemenize gerek yok.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>