[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 19:27:48 EET

Ahmet AYGÜN wrote:
> Karşılanmışından vazgeçersek elimizdekini kaybetmiş olma ihtimalimiz
> var, "karşı çıkanların endişelendiği" durum bu :)

Ben de niye kaybedelim yahu diyorum, siz tekrar kaybedilme ihtimali var
ondan endişeleniyorlar diyorsunuz. Niye diyorum, yine kaybedilme
ihtimali var da ondan diyorsunuz.

Kimse haydi kapatıyoruz dükkanı, hata listesi artık tamamen ingilizce
olacak demedi zaten.

Kaybetmekten de bu kadar korkmamak lazım. İnsanız biz. Risk almadan
hiçbir şey olmuyor bu hayatta..

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>