[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 17:20:14 EET

selim ok wrote:
> Merhaba,

> Simdi Doruk'un sorguladigi noktaya geri donuyoruz. Projenin oncelikli
> hedefi ne? Biz bu dagitimi kimin ve ne icin yapiyoruz? Bu sorunun
> cevabini net olarak verebiliyorsak, o zaman bu konuda belirli bir
> politika secip onu uygulayabiliriz.

İki ayrı bugzilla tutamayacağımız yerine, her TR hata girildiğinde
gören bir insan evladi altına bir tane de EN özet yazacak.

Zamanında alternatif başlık field'ı önerdim ingilizce için, kimseden
gık çıkmadı.

Her şeyi de projenin öncelikli hedefine bağlamayalım yahu. Allah'ın
hollandalı'sı bir hatanın altına "Please write in English" yazınca
hiç mi vicdanınız sızlamıyor yahu sevinmek yerine? Sabah sabah
içim çekildi o yazıyı görünce.

Yabancı bir geliştirici geçen gün e-posta atmış review yaptırmak istiyorum
nasıl yaptıracağım diye. Niye bulamıyor, çünkü listenin adı "paketler".

Projenin hedefini sorgulayıp ona göre karar verelim demekten ziyade
basit çözümleri uygulasak bile biraz daha profesyonel oluruz..

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>