[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
7 Mar 2009 Cmt 18:10:51 EET

On Saturday 07 March 2009 17:20:14 Ozan Çağlayan wrote:

> İki ayrı bugzilla tutamayacağımız yerine, her TR hata girildiğinde
> gören bir insan evladi altına bir tane de EN özet yazacak.
>
> Zamanında alternatif başlık field'ı önerdim ingilizce için, kimseden
> gık çıkmadı.

Bu imkan ölçüsünde uygulanabilir gibi duruyor. En azından hataların özetini
tek tek ingilizceye çevirmekten daha kullanışlı ve kolay duruyor. Bence
mümkünse böyle yapalım.

> Her şeyi de projenin öncelikli hedefine bağlamayalım yahu. Allah'ın
> hollandalı'sı bir hatanın altına "Please write in English" yazınca
> hiç mi vicdanınız sızlamıyor yahu sevinmek yerine? Sabah sabah
> içim çekildi o yazıyı görünce.
>
> Yabancı bir geliştirici geçen gün e-posta atmış review yaptırmak istiyorum
> nasıl yaptıracağım diye. Niye bulamıyor, çünkü listenin adı "paketler".

Bu konuda farklı düşünen yoktur sanırım. Herkes Pardus'un hem kullanım hem de
katkı bazında dışarı açılmasını yürekten istiyordur. Mevcut iş gücü ve
kullanıcı kitlesi göz önüne alınınca, öncelikli hedefler önemli oluyor.
Önceden belirlenmiş hedefler doğrultusunda birşeyleri yapmak hem hız hem düzen
açısından daha anlamlı olacaktır. Listeler arayüzünün de çok dilli olması daha
önce de konuşulmuştu ama adresin"listeler"den, "lists" e dönüşmesi dışında
dışardan görünen birşey olmadı.

Bu konuda Türker'le aynu fikirde olmakla beraber, illa bir değişiklik
yapılacaksa, alternatif başlık alanının ( hatta belki ingilizce dışında
dillerde bile ) daha uygulanabilir bir çözüm olduğunu düşünüyorum.

--
Mehmet Nur Olcay