[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

selim ok selimok at gmail.com
7 Mar 2009 Cmt 16:50:10 EET

Merhaba,

Bence bu isin temiz bir cozumu yok, maalesef yok.
Ne yaparsak yapalim ayni sorunlar tersten peydahlanacak, yani ingilizce hata
girsek bu sefer Turkce arama yapanlar bu hataya ulasamayacak.

Daha once konustugumuz ve Turker'in anlattigi yontemi ben sahsen
uyguluyorum. Ama yeni hata girerken hala Turkce giriyorum. Cunku dagitimin
oncelikli hedefi Turkce bilen kullanicilar diye dusunuyorum.

Simdi Doruk'un sorguladigi noktaya geri donuyoruz. Projenin oncelikli hedefi
ne? Biz bu dagitimi kimin ve ne icin yapiyoruz? Bu sorunun cevabini net
olarak verebiliyorsak, o zaman bu konuda belirli bir politika secip onu
uygulayabiliriz.

Iyi calismalar,
Selim
--