[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 19:04:52 EET

On Tuesday 03 March 2009 13:33:09 Murat Senel wrote:

> Ben açıkçası header'larda, örneğin gmail de gözükecek diye biliyordum,
> yanlış biliyormuşum. Bu noktadan sonra, bu konuda çok da fazla üstünde
> durmamın bir anlamı yok benim için. Alias da şekilci amaçlarımın işini
> görüyor şu durumda. :)

Ben de bu şekilde biliyordum. Şu durumda iyi gibi görünüyor.

[Sesli Düşünme]Mümkün müdür bilmiyorum. Bir öneri: Gmail'in hoşluğu, güzelliği
konusunda herkes hemfikir gibi ve mail adreslerini gmail ile kullanacaksak
şurdan da istifade etmek pek güzel olabilirdi:

http://www.google.com/a/help/intl/tr/business/applications.html[/Sesli
Düşünme]

--
Mehmet Nur Olcay