[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Taner Taş taner at pardus.org.tr
3 Mar 2009 Sal 15:34:53 EET

Salı 03 Mart 2009 günü (saat 13:33:09) Murat Senel şunları yazmıştı:
> Ben açıkçası header'larda, örneğin gmail de gözükecek diye biliyordum,
> yanlış biliyormuşum. Bu noktadan sonra, bu konuda çok da fazla üstünde
> durmamın bir anlamı yok benim için. Alias da şekilci amaçlarımın işini
> görüyor şu durumda. :)

Hesap olmadığı için pop/imap ve smtp göndeme sunucusu olarak  pardus
sunucusunu kullanamamak dışında dezavantajı yok alias kullanmanın. Gmail gibi
mx kaydı olan bir mta ile eposta gönderip almak istiyorsanız ve bu konuda bir
kısıtlama getirilmemişse kullandığınız istemci uygulamasına

From: **alias**@developer.pardus.org.tr

şeklinde ek bir profil girerek, bu adresten eposta gönderiyormuş gibi
kullanabilirsiniz. Cevaplar nasıl olsa aliasla tanımlanmış adrese gelecektir.

Taner Taş