[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
4 Mar 2009 Çar 10:27:44 EET

3 Mart 2009 Salı 17:31:18 tarihinde selim ok şunları yazmıştı:

> SVN hesabi olan herkese gelistirici diyebiliyor muyuz?

Şu anda bu şekil bir işleyiş var. Ancak bunun yeniden düzenlenmesi gerektiği
konusunda bir düşünce de mevcut. Toplantı gündeminde bu madde de vardı, ama
süre yetmedi. Artık ya yeni bir toplantı ile, ya da IRC üzerinden
halledeceğiz bu konuyu. Top Onur'da...

> Buna neden gerek duyuluyor bilemiyorum. Buna ihtiyac duyanlarin bu isi
> kendileri yapmalari gerekmez mi? Ben nicin hic kullanmayacagim bir betik
> yazmakla vakit kaybedeyim ki? Derdim Pardus forklamak olsa, o zaman bu isi
> yapmaya calisirdim. Nedir gerekcesi cok merak ettim .

Buna ihtiyaç duyan benim, ama bunu yapacak teknik yeteneğim yok :-( İhtiyacın
temelinde, toplantıda da belirttiğim üzere, marka korumasının GPL'in
sağladığı özgürlüğü engellememesi var. Toplantıda da söyledim, şimdiye kadar
benimle aynı fikirde olup bu ihtiyacı paylaşan kimseye denk gelmedim. Ama ben
bu konuyu sıcak tutmaya çalışmaya devam edeceğim...

ET

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE