[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Mar 2009 Çar 12:36:15 EET

Tue, 3 Mar 2009 16:31:18 +0100, selim ok <selimok at gmail.com> :

> Yukarida onerildigi gibi, biz bu isten anlamayan faniler olarak bir
> taslak belge uzerinde degisiklik yapmayi tercih ederiz. Sifirdan
> sozlesme olusturmak beni kasar acikcasi :)
Acikcasi ben bu isten anlamayan bir fani olarak kalmayi isterdim.
Toplantida konusuldugu kadariyla bu sozlesme gelistiriciler icin
zorunlu hale gelecek, yani Pardus gelistiricisi olmaya devam etmek
istiyorsak TUBITAK'la o sozlesmeyi hepimizin imzalamasi gerekecek.

Kisaca Pardus'u Pardus bunyesinde gelistirmeye devam etmek ve
haklarimizi kendi istedigimiz sekilde korumak istiyorsak, bu isten
anlayan fanilere donusmek zorunda kalacagiz gibi gozukuyor :(.

                   Doruk