[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
3 Mar 2009 Sal 19:23:42 EET

Fatih Aşıcı, Tuesday 03 March 2009 19:14:09 tarihinde yazdı:
> Bence de her şey eleştirilebilmeli/tartışılabilmeli (bunu söyleme ihtiyacı
> hissetmem bile komik geliyor). Ancak dediğin gibi bu bloglarda, kullanıcı
> listelerinde, forumlarda vs. olabilir. gelistirici listesini teknik
> tartışmalarla sınırlı tutmaya çalışalım.
Aslında bir noktadan bakınca görseller de Pardus geliştiricilerinin müdahil
olmak isteyecekleri bir alan, bu açıdan geliştirici listesi uygun yer
olabilir, belki gorsel/tasarim listesi açılabilir, süreci oradan takip
edebiliriz.

> Grafik uzmanı vs değilim; ama bazı teknik hataları görebildiğimi
> düşünüyorum. Nedense görsellerde gördüğüm bu aksaklıkları söylemekten
> çekiniyorum fırtına kopacak diye. Çevirilerde böyle değil mesela. Dil
> uzmanı değilim; ama turkce listesinde tartışmaya katılabiliyorum. Gördüğüm
> hataları rahatça dile getirebiliyorum.
Yerelleştirme bir çoğumuzun zamanında yaptığı ve katılımcı politika güdülen
bir alan olduğu için rahatlıkla müdahil olunabiliyor. Eleştiriler de her
zaman kabul görüyor. Görsel konusundaki sıkıntımız "okulunu okumuş akademik
çalışmasını yapmış adam varken size söz düşmez" mottosuyla başlıyor.