[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Mar 2009 Sal 19:14:09 EET

Salı 03 Mart 2009 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Ayni sekilde tasarimci ekibimiz bizlerden kopuk yasamasalar ve
> calismalarini sik sik gezegenden yada baska ortamlardan paylassalar.
> Yapilan calismalara Svn'den ulasamiyoruz diye biliyorum, gelinen son durumu
> gorebilecegimiz bir yer olsa vs.
> Tasarim tartisilmaz tavrindan vazgecsek. Otorite degiliz ama bir cogumuzun
> 10 yili askin bilgisayar kullanma deneyimi var, azicik yorum yapabilecek
> duzeydeyizdir diye dusunuyorum. Tabii elestirilerimiz, fikir ve
> yorumlarimiz dikkate alinmaz ona da diyecegim yok. Sonucta benim, fikri
> [...]

+10

Bence de her şey eleştirilebilmeli/tartışılabilmeli (bunu söyleme ihtiyacı
hissetmem bile komik geliyor). Ancak dediğin gibi bu bloglarda, kullanıcı
listelerinde, forumlarda vs. olabilir. gelistirici listesini teknik
tartışmalarla sınırlı tutmaya çalışalım.

Grafik uzmanı vs değilim; ama bazı teknik hataları görebildiğimi düşünüyorum.
Nedense görsellerde gördüğüm bu aksaklıkları söylemekten çekiniyorum fırtına
kopacak diye. Çevirilerde böyle değil mesela. Dil uzmanı değilim; ama turkce
listesinde tartışmaya katılabiliyorum. Gördüğüm hataları rahatça dile
getirebiliyorum.