[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Furkan ÇALIŞKAN caliskanfurkan at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 18:27:22 EET

 2009/3/3 selim ok <selimok at gmail.com>

> Cok mu salaklastim bugun bilemiyorum. Kernel modul arayuzu nedir? lsmod
> ciktisi gibi bisi mi ?

Stajımın bitimine doğru ikinci bir proje olarak Bahadır'la üzerinde
çalışmaya başladığımız, /uludag/trunk/kde4/kernel-modules-manager altında
son halini görebileceğiniz bir manager. İş olarak ÇOMAR'a ait Boot.Modules
(yeni ismiyle Kernel.Modules oldu galiba Ozan çalışıyordu üzerinde son
baktığımda ama...) modelindeki operasyonları (modül yükleme, kaldırma,
blacklist'e ekleme vs... vs) GUI ile yapmaya yarayan bir araç bu. İsmi biraz
gudik evet :)