[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 14:39:22 EET

On Tuesday 03 March 2009 13:33:09 Murat Senel wrote:
> Ben açıkçası header'larda, örneğin gmail de gözükecek diye biliyordum,
> yanlış biliyormuşum. Bu noktadan sonra, bu konuda çok da fazla üstünde
> durmamın bir anlamı yok benim için. Alias da şekilci amaçlarımın işini
> görüyor şu durumda. :)

Alias istenilen *şekilciliği* tamamiyle çözüyor söylediğin gibi :) Xfce
alias'ını kullanıyorum ve e-posta listelerinde kullandığım zaman "gönderen"
kısmında o alias görünüyor, doğal olarak direkt bana ulaşmış oluyor e-
postalar.

Ben şahsen sadece alias olmasından yanayım. GMail'in POP3 servisi çok iyi ve
spam filtreleme konusunda çok başarılılar. Ayriyeten çok güzel bir web
arayüzünden erişebiliyoruz görüldüğü gibi :)