[Gelistirici] Beyinden çıkan fikirler - Ocak

selim ok selimok at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 21:55:09 EET

2009/2/11 Onur Güzel <guzelmu at itu.edu.tr>

> öncelikle ufak paketlerin
> boyutlarını sıraya dizip küçükten
> paketi gözüne kestirip o sırada
> paketle kurulacak paketin arasında
> duruyor.
> İnternete bağlantı ücretini süre bazlı ödeyen kullanıcıların da
> olduğunun unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. Bir an önce indirmenin
> tamamlanıp bağlantısını kesmek isteyenler olacaktır.

Ben anlamadim bunu ? Her iki durumda da indirmeyi etkileyen yavaslatan
birsey yok ki, indirme islemi islemci yiyen bir islemde degil, kurulum ve
indirme ayni anda yapilsa da indirme islemi yavaslamayacaktir diye tahmin
ediyorum. Bu konuda bir sikinti olmamasi gerek.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/