[Gelistirici] paketler.pardus.org.tr ile ilgili bir öneri

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
2 Mar 2009 Pzt 12:53:55 EET

2009/3/1 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Güzel olur derim, hatta bir de şöyle bir durum var. Pek çok upstream
> de "şu dağıtımlarda bizim program paketlenmiş" linkleri var. Pardus
> linkleri koymaya kalktığımızda ya tüm depo adresi [1] vermek gerekiyor
> ya da binary adresini [2] veriyoruz ama bu adreste direkt olarak pisi
> paketine link bulunmuyor. Upstream in bazıları da buna pek sıcak
> bakmıyor.
>
>  Paketler arayüzüne pisi dosyalarını da gösterecek şekilde ekleme
> yapabilir miyiz ?

Vakti zamanında arayüz aklıma gelmemişti ama her inşada link güncelletmek
mantıklı değil diye, depoda paketlerin son sürümlerini gösteren birer
symlink olsun, farm paketi güncelleyince onu da güncellesin demiştim,
gereksiz bir iş sen bir betikle kendi işini görürsün demişlerdi. Lüzumunun
anlaşılmış olmasına sevindim :)

Türker