[Gelistirici] xfce4.base bileşeninin tümüyle kararlı depoya alınması

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 22:13:42 EET

Merhaba arkadaşlar,
Bir iki gün önce Xfce'nin 4.6.0 kararlı sürümü yayınlandı ve tarafımca da
güncellemeleri yapıldı. İsteyen Contrib-Devel'i ekleyerek pisi em ile yeni
Xfce'mizi görebilir, test edebilir, kullanabilir, deneyebilir vs. Ama henüz
contrib-2008'e aktarmadım, aktaramadım; çünkü en ufak bir bağımlılığının
derlenememesi demek, 4.4.3'ten 4.6.0'a geçişin yapılamayacağı ile eşdeğer.
Birilerinin (Türker'in) müsait bir zamanda olup, gerekli düzenlemeleri ben
yaptıktan sonra hemen buildfarm'ı çalıştırması gerekecek. Veyahut...

Son toplantıda depolar ve depo politikalarıyla ilgili net karara
varılmamıştı ve IRC toplantısı da söz konusu. Her ne kadar kararlı deponun
küçülmesinden yana olsam da, test deposu gerektirmesi, KDE'ye alternatif
masaüstü ortamı gereksinimi ve birtakım benzeri sebepler nedeniyle, Xfce'nin
kararlı depoya alınmasını gündeme taşımak istedim.

Görüşleriniz, düşünceleriniz, gerekli midir değil midir, IRC toplantısını
yapalım orada mı konuşalım? Özellikle *Ekin abi*den yorum bekliyorum =)
Saygılar.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net