[Gelistirici] öntanımlı firefox teması

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 09:46:24 EEST

Günaydın,

Daha önce konuşuldu mu hatırlamıyorum, konuşulduysa bile hiçbir değişiklik
olmadığından tekrar konuyu açmam ayıp olmaz sanırım ..

Firefox'un öntanımlı halini nasıl buluyorsunuz ? Tema yükleme, ya da gtk
ayarları, ya da bambaşka sebepler firefox'un görünüşünü
etkiliyor olabilir, bu konularda bilgim yok, sadece önüme gelen ürüne bakıp
yorum yapıyorum yanlış anlamayın ..

Eskiden qtcurve diye bir şey vardı, gtk uygulamaları uyumlu olsun diye bir
sürü harika kde temasını kullanmaktan vazgeçiyorduk, neticede
mükemmel bir kde ve mükemmel bir firefox yerine ortalama bir kde ve ortalama
bir firefox elde ediyorduk ..

Eskiden beri tema konusunda helal olsun dediğim bir kubuntu var, kde
temaları, simge setleri hep iyi seçmesini biliyor bu adamlar ( simge setimiz
güzeldi ona lafım yok )
Şu an kde öntanımlı teması da oldukça güzel, plasma teması da güzel, ayrıca
qtcurve-kde nin öntanımlı olmayacağı da kararlaştırıldı, şu firefox'u da
düzeltsek nasıl olur ?

Yine kubuntu'dan örnek vereceğim, aşağıdaki ekran görüntülerine bir bakın

http://yfrog.com/6jkubuntufirefoxp
http://yfrog.com/83pardusfirefoxp

Şurasına burasına bakın bile diyemiyorum dağlar kadar fark var arada, şunu
düzeltsek de oh be dese insanlar ?

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org