[Gelistirici] [Uludag-commits] r24052 - trunk/kde4/history-manager/po

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Haz 2009 Per 16:28:44 EEST

2009/6/25 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Thu, 25 Jun 2009 16:01:30 +0300, Necmettin Begiter
> Bu arada Ingilizce bilginiz nasil zayif anlamadim, iki mesaj once 20
> yildir Ingilizce bilirim demistiniz. Iki yazinizdan birinde bir problem
> var :)
Birinde 2 yıl abartmışım, birinde de alttan aldım sanırım :p

> Son olarak, bunlar icin bir Turkce listesi yok muydu?
Var ama geliştirdiğimiz programların Türkçe'leri de, İngilizce'leri de
tüm geliştiricilerimizi ilgilendiriyor. Yanlış anlaşılmasın, bazı
Pardus projelerinin İngilizce'leri gerçekten kötü görünüyor. Bir de
gönderilerin cevapları gelistirici at pardus'a düşüyor, geliştiricileri
Türkçe listesine davet etmektense..

Geliştirdiğimiz programlarda hem Türkçe hem İngilizce metinler için
belirli kurallarımız olsa iyi olur diye düşünüyorum; Python kodlarında
sekme yerine dört boşluk kullanma kuralımız gibi, programlarımızda da
mesajların tamamı tutarlı olsun babında.. Bu konuda notlar alıyorum
bir süredir.